Tom och Jerry: Avfärd mot Mars
Tom och Jerry blir av misstag fripassagerare ombord på det första bemannade uppdraget till Mars och upptäcker att de INTE är ensamma! Martianer finns! Den ludna duon måste slå sig samman med en ung Martian-tjej för att kämpa igenom asteroidfält.