Thomas och vännerna: Kampen om Sodor-pokalen
Supersnabba Kana är övertygad om att hastighet är det enda som behövs för att vinna Sodor-pokalen. Men när hon paras ihop med Thomas inför loppet, upptäcker hon att det krävs mycket mer än hastighet för att bli en riktig mästare.