Glöm mig inte
Jerry väcker Tom efter att han svimmat. Hans partner har ett aluminiumslagträ på huvudet, en pil i rumpan, ett bistick på armen, däckmärken på ryggen, läppstift på kinden och en allvarlig minnesförlust.