Bygg en best
När Hildie och Beatie tror att några av deras grejer har blivit stulna använder de lite magi för att skapa Bog, stugbesten. Det nya tillskottet får Tom och Jerry att önska att de hade behållit "stöldgodset" för att spöa varandra.