Toodles-framgång
Tom planerar en eftermiddagsträff med Toodles. Dock går allt snett när en musbesatt Toodles får syn på Tuffy och Jerry. Tom gör vad han kan för att Toodles ska koncentrera sig på honom, men lyckas inte.