Pentru sânge
Reapers apără Meridian de un pericol. Pope suspectează că Maggie se află în spatele atacului, în timp ce Daryl e cu ochii-n patru. Între timp, alexandrienii încearcă să se protejeze, când o furtună violentă îi lasă vulnerabili în fața morților vii.