O nouă înțelegere
Carol face o înțelegere cu Pamela ca s-o ia de la zero, în numele prietenilor ei. Aaron, Jerry, Lydia și Elijah se duc la Oceanside, ca să le spună planul. Commonwealth celebrează Ziua Fondatorilor.