Despoți războinici
Maggie, Lydia și Elijah ajută un străin din altă comunitate, numită Riverbend. Ei se întâlnesc cu Aaron, care le spune despre misiunea în care a pornit împreună cu Gabriel, ca emisari pentru Commonwealth.