Acheron, partea a doua
Misiunea lui Maggie duce echipa printr-un tunel de metrou. Printre obstacolele întâlnite sunt zombi care bântuie pe acolo și un Negan recalcitrant. Yumiko caută răspunsuri despre fratele ei și cere grăbirea procesului de a intra în Commonwealth.