Din cenușă
Aaron, Carol, Lydia și Jerry se duc la ruinele Hilltop, pentru unelte și jocul din apropiere. Membrii grupului lui Eugene află informații despre Commonwealth. Maggie și Negan înaintează prin pădure. Judith și copiii se ceartă cu adolescenții.