Vânați
Membrii echipei lui Maggie se despart și sunt vânați de Reapers. Carol, Rosita, Magna și Kelly încearcă să prindă cai pentru Alexandria. Judith, RJ, Hershel și Gracie fac față faptului că părinții lor pleacă.