Dl Holmes
Pensionarul Sherlock Holmes locuiește într-un sat amorțit, undeva în afara Londrei, împreună cu menajera sa și cu fiul ei. Detectivul este bântuit de un caz nerezolvat care se întâmplase cu 50 de ani în urmă și din care își mai amintea doar fragmente.