În interior
Connie și Virgil scapă de zombi și se ascund într-o casă ocupată de creaturi misterioase. Pope testează loialitatea lui Daryl față de Reapers cu o misiune dificilă. Kelly pleacă din Alexandria, în căutarea lui Connie.