Credință
Ezekiel și Negan fac echipă, ca să conducă o revoltă a muncitorilor împotriva gardianului. Aaron, Jerry, Lydia și Elijah îi prind din urmă pe Luke și Jules, care pleacă din Oceanside. Eugene e judecat, iar Yumiko e avocatul lui.