Promisiuni încălcate
Maggie și Elijah învață o nouă tactică de supraviețuire de la Negan. Yumiko are interviu pentru un loc de muncă în clasa superioară. Daryl află mai multe despre Leah și Reapers. Gabriel întâlnește un bărbat credincios.