Odihnească-se în pace
Daryl și Carol o duc pe Judith la spital. Rosite, Eugene și Gabriel merg în căutarea lui Coco. Maggie și Negan se aliază împotriva Pamelei. Eroii noștri se unesc pentru o ultimă luptă pentru a-și salva viitorul.