Variantă
Eugene fuge după incidentul de Ziua Fondatorilor. Pamela îi cere lui Mercer să îi afle locația, spre șocul lui Max și a lui Princess. Între timp, Aaron, Jerry, Lydia și Elijah se lovesc de o complicație neobișnuită la un târg renascentist.