Miezul putred
Maggie, Lydia și Elijha îi ajută pe Aaron și Gabriel într-o misiune de salvare. În tot haosul, Negan se trezește protejându-l pe Hershel. Sebastian îi obligă pe Daryl și Rosita să pună la cale un jaf.