Acheron, prima parte
Daryl conduce o echipă cu misiunea de a caută lucruri prin baza militară pe care a găsit-o. Maggie își spune povestea, declanșând o nouă misiune pentru supraviețuire. Eugene și grupul lui sunt evaluați de poliția paramilitară din Commonwealth.