Cei norocoși
Aaron și Maggie se întâlnesc cu guvernatoarea Pamela Milton, când aceasta vizitează Alexandria, Oceanside și Hilltop. Ezekiel are noroc în timpul unui control de rutină. Eugene încearcă să înțeleagă și să accepte povestea lui Max.