Încurcătura cu Bitcoin
Sheldon încearcă să îi învețe pe băieți o lecție după ce aceștia îl dau la o parte dintr-o investiție Bitcoin ce are potențial să fie valoroasă. Un video vechi de 7 ani dezvăluie un secret despre relația dintre Leonard și Penny.