Corelarea literarizării
În timp ce Sheldon îi cere lui Wil Wheaton să apară în noua emisiune Professor Proton, Wil îi oferă rolul lui Amy. Penny se enervează când crede că personajul feminin al romanului lui Leonard este bazat pe ea.