Contaminarea colaborării
Raj și Sheldon i se confesează lui Bernadette când nu mai suportă ca Amy să lucreze cu Howard. Între timp, Leonard și Penny învață de la o sursă neașteptată tehnici noi ca să îi facă față lui Sheldon.