Rezervarea ateneului
Leonard se dă peste cap ca să rezerve locul de nuntă perfect pentru Sheldon și Amy. Howard și Bernadette nu reușesc să se hotărască cine ar trebui să rămână acasă cu copiii și cine ar trebui să se întoarcă la muncă.