Potențialul izolării
Doctor Wolcott, un cercetător genial, însă retras, îl invită pe Sheldon în cabana lui din mijlocul pustietății, iar Leonard, Howard și Raj îl însoțesc. Penny și Bernadette improvizează când lui Amy nu îi place petrecerea pe care au organizat-o.