Erodarea încrederii
Sheldon și Amy încearcă să scape de stresul provocat de organizarea nunții aplicând regulile matematice. De asemenea, Raj „se desparte” de Howard după ce își dă seama că prietenul lui cel mai bun îi afectează încrederea în sine.