Nomenclatura neonatală
Când Bernadette nu intră în travaliu, toți prietenii ei încearcă diverse tactici ca să i-l inducă. Howard o confruntă pe Bernadette după ce Amy îi dezvăluie accidental că aceasta a ales deja numele fiului lor.