Entuziasmul provocat de Gates
Penny are ocazia să stea cu Bill Gates la muncă, după ce compania lui vrea să semneze un contract cu compania ei farmaceutică. Leonard, Howard și Raj fac tot ce le stă în putere ca să îl întâlnească.