Cearta legată de asociația de chiriași
Când Leonard află că Sheldon e președintele asociației de chiriași, se hotărăște să concureze împotriva lui. Bernadette îi încurajează pe Howard și pe Raj să îl găsească pe proprietarul unei drone pe care o găsesc în curte.