Integrarea relaxării
Sheldon își face griji în privința alegerii datei nunții, iar Amy încearcă să îl convingă că are o latura mai relaxată înregistrându-l vorbind în somn. Între timp, Raj și Stuart concurează ca să îi câștige inima noului coleg al lui Bernadette, Ruchi.