Oscilația solo
Când Sheldon o dă pe Amy afară ca să lucreze singur, aceasta se apropie de Leonard în timpul unor experimente. Între timp, Bert, geologul, îl înlocuiește pe Howard în trupa acestuia, Footprints on the Moon.