Reculul Tesla
Leonard și Howard sunt furioși când află că Sheldon s-a dus să lucreze cu armata fără să le spună. În timp ce Bernadette trebuie să stea la pat, îi cere lui Raj să investigheze când suspectează că Ruchi ar putea să îi fure slujba.