Polarizarea provocată de cometă
Experiența lui Sheldon de la magazinul de benzi desenate se schimbă când scriitorul Neil Gaiman pune magazinul lui Stuart pe hartă. Prieteniile sunt amenințate când Raj se laudă cu descoperirea astronomică a lui Penny.