Implozia exploziei
Howard și Sheldon se apropie vorbind despre relațiile dezamăgitoare cu tații lor, asta în timp ce conduc prin deșert ca să lanseze o rachetă. Între timp, Leonard nu e deloc încântat când mama lui se împrietenește cu Penny.