Indicatorul matrimonial
Ca să descopere cine ar fi cel mai calificat să fie cavalerul și domnișoara de onoare la nunta lor, Sheldon și Amy își supun prietenii la o serie de experimente secrete. Penny își dezvăluie sentimentele adevărate despre Amy.