Bijuteria coroanei în box
Scooby-Doo și banda ajung la deschiderea unui muzeu al boxului creat de însăși Laila Ali. Dar muzeul este atacat de un robot teribil. Oare banda și Laila Ali pot să țină pasul cu această amenințare și să salveze muzeul?