Scooby și trupa noastră sunt cu actriţa Sandy Duncan pe platourile de filmare. Apare un monstru Jekyll și provoacă haos. Oare Sandy Duncan și trupa vor supraviețui acestui monstru sălbatic Jekyll și vor rezolva misterul?