Scooby-Doo, cățel-minune!
Gașca urmărește un monstru ce fură vaze neprețuite de la colecționari milionari ca Radley Crown și câinele său mult-iubit. Dar Radley și câinele lui sunt Blue Falcon și Dynomutt! Când Radley e capturat, Scooby își asumă rolul de asistent...