Trupa merge în Nashville pentru a se întâlni cu Kacey Musgraves care are un spectacol într-o sală ce pare a fi blestemată! Apar multe accidente dubioase. Poate trupa noastră să îi salveze spectacolul din ghearele fantomei ?