Calea lui Scooby
Scooby-Doo duce banda s-o cunoască Lucy Liu, la galeria ei de artă din Queens. Dar una dintre sculpturile ei umanoide prinde viață și-i atacă, iar Lucy şi ceilalţi sunt puţi în faţa unui nou nivel al acestui mister.