Un mister mobil!
Fotomodelul Gigi Hadid se alătură trupei noastre pentru a desluși misterul unui gargui din Paris. Indiciile conduc la picturi falsificate și la un furt de tablouri. Gigi trebuie să organizeze trupa noastră pentru a salva Săptămâna Modei.