Panica din repriza a 7-a
Prietenii noştri primesc o invitație misterioasă în Seattle, unde se întâlnesc cu rapperul Macklemore, care este atacat de un teribil monstru mascotă fantomă! Oare banda noastră va avea succes? Sau va eșua și va pleca de acolo… pe veci?