Ultimul întemnițat
Scooby-Doo și banda investighează aparițiile unei fantome la o închisoare veche. Pe urmele unei fantome, trupa noastră îl întâlneşte pe Morgan Freeman. Dl Freeman face un documentar în care narează cum trupa rezolvă misterul.