Scooby-Doo și trupa se întâlnesc cu actrița Kristen Schaal. Ea îi ajută să rezolve misterul fantomei doctorului Phineas Phrag. Creatura amenință cu distrugerea intrușilor. Poate trupa noastră să afle adevărul desprespital?