Un mister extraterestru
Lângă Shreveport, în Louisiana, gașca e deraiată de o stea căzătoare ce cade la ferma prezentatorului TV Terry Bradshaw. Este de fapt, o navă spațială, din care iese un monstru extraterestru. Care vrea... inele de campionat sau gogoși?