Scooby-Doo și prietenii lui sosesc la o școala condusă de Billy Dee Williams. Un monstru îi tot atacă, încercând să îi sperie. Billy Dee îi ajută să elucideze acest mister, înainte ca situația să devină mediocră și de neapreciat.