Legenda microfonului de aur
Gașca misterelor colaborează cu Joseph „Run” Simmons (alias Reverend Run) din trupa Run DMC pentru a elucida misterul fantomei unui faimos muzician din anii 1930 care bântuie un centru hip-hop pentru tineri din Harlem.