Monștrii din Movieland
Gașca testează noul parc de distracții al lui Carol Burnett, unde sunt urmăriți de un monstru prin cele mai faimoase filme din istorie. Vor reuși să dezlege misterul de la Carol's Movieland? Sau vor fi învinși de realitatea virtuală?