Internetul pe dealul casei bântuite
Shaggy și Scooby se întâlnesc cu prietena lor Liza Koshy la un vechi conac. Ajung subiectul unor clipuri de pe internet ale ei și în centrul atacului teribil al unei fantome! Oare vor putea să lămurească ce se petrece în această casă veche?