Misterul celor o mie de voci
Daphne și gașca elucidează un mister cu monștri și patru actori cu voci suspect de familiare (Frank Welker, Grey DeLisle-Griffin, Matthew Lillard și Kate Micucci), care fac un serial animat despre patru adolescenți și un animal vorbitor.